SEO optimizacija za pretraživače – Google
seo optimizacija
Kako povećati posećenost vašeg web sajta?
Postavili ste web sajt na server. Atraktivan je, koristan i mislite da sadrži sve što je potrebno i što ste želeli. Posetioci mogu da pronađu na vašem web sajtu važne informacije, vaše proizvode, usluge i kontakt podatke. Isplatili ste dogovorenu sumu novaca dizajneru i programeru i sa ovim je projekat završen. Još je samo jedan problem: malo je posetilaca.
Često se susrećemo sa sledećom situacijom. Vlasnik sajta je zadovoljan sa dizajnom i smatra da je i sa sadržajem sve u redu, međutim nedostaje važna karika u lancu: osim njega niko drugi ne posećuje web sajt. Da li vam ovo zvuči poznato?
U većini slučajeva rešenje za ovo predstavlja interna SEO optimizacija web sajta. Interna SEO optimizacija web sajta tj. optimizacija internet prezentacije za pretraživače, prvenstveno za Google, predstavlja niz podešavanja u programskom kodu na samoj strani i ovo se naziva on-page optimizacija, tj. optimizacija na-strani.
Najčešće su ova podešavanja dovoljna za postizanje zadovoljavajuće pozicije u pretrazi na Google-u i ona doprinose mnogo boljoj posećenosti sajta. Na žalost, pozicija na pretraživačima ne zavisi samo od naših aktivnosti već i od velikog broja drugih faktora. Jedan od najvažnijih predstavlja aktivnosti konkurencije i pozicija njihovih web sajtova na pretrazi za iste ključne reči i fraze koje za koje ste optimizovali sajt.
U slučajevima kad interna SEO optimizacija nije dovoljna a dobra pozicija je imperativ, mora se pribeći drugim aktivnostima koje su predmet aktivnosti specijalizovanih SEO agencija koji preuzimaju dalji rad na održavanju i osvežavanju web sajta a web sajt mora biti programski prilagođen njihovim zahtevima. SMS Consulting se ne bavi eksternom SEO optimizacijom, ali ćemo vam sa zadovoljstvom izaći u susret i preporučiti agencije iz ove oblasti sa kojima imamo saradnju.
Najveće greške i zablude vezane za SEO optimizaciju
- Ako imamo web sajt, onda smo uradili sve da bi imali puno posetilaca.
- Ukoliko je sajt registrovan na pretraživačima, onda je garantovano da će nas posetioci pronaći.
- Upisali smo ključne reči koje opisuju naše proizvode ili usluge u keyword meta tag, i sad je već sigurno da će se naš sajt za te ključne reči dobro plasirati na rezultatima pretrage.
- Optimizacija web sajta je isključivo posao za našeg web programera. Kao vlasnik sajta ja uopšte ne treba da vodim računa o optimizaciji web sajta.
- Potencijalni klijenti upišu ime naše firme ili web adrese u pretraživač i pronađu nas. Znači dobro stojimo što se tiče optimizacije našeg web sajta.